Eu i-am iertat

Eu i-am iertatpe cei care au fost! De ce? Pentru ca am termen de comparatie,pentru ca mi-am trait viata in cumpana dintre doua lumi,pentru ca nimic si nimeni nu-i perfect,pentru ca nu pot sa amestec asa de tare binele cu raul incat sa nu le mai pot deosebi.Aceleasi degete se ridica acuzatoare spre ce a fost desi apartin acelorasi maini care candva aplaudau pana faceau basici in palma si pupau fesele buculate ale ”prea iubitilor si stimatilor” si  care azi strang banii in gramezi pe zi ce trece mai mari furandu-ne pe noi,acelorasi maini care azi semneaza eutanasierea noastra prin injectare cu saracie si ignoranta.Aceiasi ”hoti” care striga ”hotul”,aceasi ura maladiva pe care,culmea tot ei o condamna cand vine vorba de perioada stalinista si de puscarii,aceiasi ”ei”, iute cumparati de cine da mai mult si progeniturile lor marsave cu masterate prin ”sorbone” departate.Pe ei,cei de atunci,i-am iertat,pe cei de azi nu am cum caci doar Dumnezeu il poate ierta pe diavol!Image

Despre braileanca

Artist hande- made, studii econimice si de desing, nascuta in Bucuresti, relocata in Braila, stabilita in Arad.
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

